ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

środa, 11 czerwca 2014

161. Pyszna zupa tajska

Witam, dzisiaj chciałabym wam przedstawić przepis na zupę tajską z przepisu ugotowanych. Zupa idealna jako przystawka.


Składniki:                                                                      
Najlepiej się komponuje ze świeżym plastrem limonki

  •  1 litr mleka kokosowego
  •  2 szklanki wody 
  • 2 piersi z kurczaka
  • 3 płaskie łyżki pasty Tom Ka ( ja miałam czerwoną pastę curry)
  • pół limonki
  • kolendra, najlepiej świeża
  • 3 ząbki czosnku

Przygotowanie:

Mleko powoli podgrzewamy. Kroimy piersi kurczaka na drobną kostkę, następnie wrzucamy je do wrzącego mleka. Dodajemy wodę, dostosowując gęstość zupy do naszego uznania. Dodajemy trzy płaskie łyżki pasty Tom Ka i rozgniecione ząbki czosnku. Na koniec dodajemy połówkę limonki i posiekaną kolendrę. Całość gotujemy kilka minut.
Ja moją zupę musiałam dosolić, ale bardzo ciekawy smak miała.
Polecam każdemu zrobić:)

1 komentarz:

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...