245. Koktajl z jarmużu i bananów

Witam, dzisiaj przychodzę z koktajlem, który zawiera dużo witamin i błonnika , czego teraz najbardziej potrzebuje w czasie ciąży. O tym koktajlu nie raz nie dwa wspominała mi kuzynka, ale zawsze to się tak układało, że nie było czasu. 

Ale postanowiłam w końcu wziąć się w garść i zrobić go sobie na drugie śniadanie, kiedy trzeba zrobić coś na szybko bo człowiek wiecznie głodny :)


Składniki:                                                         


  • dwie garści jarmużu
  • 2 mniejsze banany
  • sok z połowy cytryny i limonki
  • mały jogurt naturalny

Przygotowanie:

Jarmuż opłukać na sitku i wrzucić do wysokiego pojemnika z blendera, następnie dodać banany bez skórki, sok i jogurt. Wszystko zblenować razem.

Jeśli ktoś nie przepada za kwaśnym to dodajcie mniej soku mi taki odpowiada w sam raz.
A co do witamin i błonnika to pokrótce wypisze jakie znajdziemy w naszym koktajlu.
Błonnik, kultury bakterii, witamina A,K i C, wapń, kwas foliowy, żelazo, potas.
Nie jest to wiele roboty a ile cennych składników możemy zyskać :)

Jeśli ktoś z Was zna takie proste przepis i pożywne zarazem, na śniadanie lub kolejne śniadanie to zostawcie proszę przepis w komentarzu z chęcią wykorzystam :)

Komentarze

Popularne posty