ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

sobota, 2 lutego 2013

51. Babka Białkowa

Dzisiaj robiłem makaron an niedzielny obiad i została mi cała szklanka białek, szkoda je wylać a wiem ze jak schowam do lodówki to i tak prędzej czy później zostaną wylane. Tak więc przewertowałem książki kucharskie i znalazłem przepis na bakę białkową trochę zajmuje jej przygotowanie ale warto.

Składniki:

  • Szklanka białek
  • 0,5 szklanki letniego mleka
  • 3 szklanki mąki
  • 1,5 szklanki cukru
  • 1 szklanka oleju
  • Łyżeczka proszku do pieczenia
  • Cukier waniliowy






Wykonanie:

  1. Białka ubijamy z cukrem i cukrem waniliowym na pianę. 
  2. Ubijając dodajemy stopniowo na przemian olej, mleko i mąkę z proszkiem do pieczenia.
  3. Ciasto wylewamy do formy wysmarowanej masłem i wysypanej mąką i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 st. przez ok 45 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...