ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

sobota, 23 marca 2013

78. Karczek po góralsku

Ostatnio  mam mało czasu, żeby gotować i pichcić, dla tego mało wpisów na blogu i w weekendy próbuje nadrobić. Nie dawno narzeczona zapytała mnie co miałem ugotować na egzaminie zawodowym i postanowiłem, że ugotuję to samo i sprawdzę czy dalej mi wychodzi danie dzięki któremu zdałem egzamin.


Składniki:
  • Karczek
  • Śmietana
  • kapusta kiszona
  • masło
  • jajka
  • mąka
  • bułka tarta




Wykonanie:
  • Piekarnik rozgrzewamy do 180 st. C
  • Karczek kroimy na kotlety i rozbijamy, powinny wyjść duże kotlety.
  • Zrobić kapustę zasmażaną.
  • Kotlety z karczku doprawiamy solą i pieprzem i panierujemy kolejno w mące, rozmąconym jajku i bułce tartej. i smażymy z obu stron na złoty kolor.
  • Usmażone kotlety przekładamy na blachę do pieczenia wyłożoną papierem do pieczenia.
  • Na każdego kotleta nakładamy kapustę zasmażaną i łyżkę śmietany całość zapiekamy w piekarniku ok 30 minut. 
  • Podajemy z ziemniakami.
Smacznego!!!!

1 komentarz:

  1. ciekawa propozycja :)
    Uwielbiam zasmażaną kapustę, a w takim połączeniu to już w ogóle miód malina :D

    OdpowiedzUsuń

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...