ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

wtorek, 9 kwietnia 2013

83. Mazurek


Witam to znowu ja ta lepsza strona założyciela .Wiem, że święta już były, ale jak go prosiłam żeby dodał mojego mazurka to nie miał czasu więc sama go umieszczę skoro go nie ma. Kilka następnych przepisów deserów będzie w moim wykonaniu.


Przepisu na kruche ciasto ponownie podawać nie będę bo jest na blogu w dziale "Desery".
 Do mojego mazurka użyłam dżemu wiśniowego, masy kajmakowej i bakalii.
Po upieczeniu kruchego ciasta w formie z tary, (mój pierwszy mazurek w życiu) posmarowałam go dżemem wiśniowym a następnie wylałam masę kajmakową rozcieńczoną z mlekiem (wszystko robiłam w rondelku na piecu) i na górę posypałam bakalie i gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...