ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

wtorek, 11 lutego 2014

142. Pyszny kompot z dyni

Witam, ostatnio zastanawiałam się co zrobić z dynią, która przekazała mi koleżanka.Po długich namyśleniach postanowiłam zrobić kompot z dyni, taki jak robiła moja babcia.


Składniki:                                                                  

Pyszny kompocik
  • pół średniej dyni pokrojonej w kostki
  • 12 sztuk goździków
  • 3 łyżki cukru
  • 5 łyżek octu

Przygotowanie: 


Oczyszczoną i pokrojona dynię w kostkę wrzucić do garnka, zalać wodą ( w moim przypadku był to 3 litrowy garnek), i dodać goździki.
Gotować tak długo, aż dynia będzie miękka. Dodać cukru, w miarę potrzeb można dosłodzić według własnych upodobań. 
Kiedy dynią będzie już miękka zdjąć z ognia i dodać octu i wszystko razem wymieszać.

Nie wiem czego moja babcia dodawała, że była taka pyszna i nie powtarzalna. Próbowałam zrobić taka samą, ale niestety wyszła mi inna, ale też dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...