ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

poniedziałek, 11 grudnia 2017

237. Pyszne ciasto czekoladowe

Witam, dzisiaj chciałbym Wam przedstawić szybki przepis na ciasto czekoladowe.Zapewne każdy z Was miał kiedyś ten przypadek, dzwoni rodzina ,że będą za godzinę. A Ty nie masz ani nic słodkiego ani posprzątanego mieszkania i co zrobić? Szybki przegląd szafek i jest :) Pół gotowiec ,do którego składniki mamy zawsze w domu. Więc już jest plan jeden piecze ciasto drugi sprząta. U nas ta sytuacja też się ostatnio wydarzyła, więc dziękuje tym co wymyślili takie ciasta, które za każdym razem wychodzą :)


Składniki:
  • Mieszanka ciasta czekoladowego Polskie Młyny z foremką
  • 2 jajka
  • 75 g miękkiej margaryny( ja użyłem Kasi)
  • 3 łyżki wody






Przygotowanie: 

Do garnka lub metalowej miski wsypać mieszankę i dodać jaja, margarynę i wodę.
Miksować na najwyższych obrotach przez 3-4 minuty do uzyskania gładkiej masy( ja polecam pierwsze przemieszać na małych, żeby mieszanka nie wysypała się z garnka lub miski).
Masę przełożyć do foremki, lekko nią postukać, żeby powietrze uciekło a masa równo się rozlała.
Producent zaleca włożyć ciasto do lekko nagrzanego piekarnika, ale jak to ja, nagrzałem od razu do 160 stopni C i piekłem 50 minut do suchego patyczka. Po upływie czasu zostawiłem w uchylonym wyłączonym piekarniku przez 5 minut, a później wyjąłem do całkowitego wystudzenia.
Przed podaniem posypać cukrem pudrem. 
Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że miałem obawy przed dodaniem margaryny, bo zawsze ją czuć w ciastach, ale tu miłe rozczarowanie. 
Ciasto pyszne czekoladowe, puszyste w środku. Moja żona jako czekoladoholiczka zajadała się ze smakiem i jest postanowione, że na świętach zagości na naszym stole, może z kandyzowana skórką z pomarańczy lub kawałkami czekolady w środku.
Polecam wszystkim, aby mieć takie ciasto schowane na czarną godzinę.
Z Polskich Młynów jest więcej takich pół gotowców i zamierzamy wszystkie spróbować :)





6 komentarzy:

  1. Moje dzieciaki uwielbiają takie ciacho. Muszę upiec je koniecznie na święta chociaż małą foremkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście muszę przyznać, że użycie takiej mieszanki powoduję, że ciasto przygotowujemy w pięć minut. Ja jednak mogę polecić wszystkim ekspresowe ciasto czekoladowe domowej roboty z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-szybkie-ciasto-czekoladowe/ Przygotowuje się je w parę chwil, a efekt jest wspaniały. Moi domownicy je uwielbiają. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...