ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

piątek, 5 czerwca 2015

205. Zupa krem ze szpinaku

Witam, z braku czasu rzadko dodaję coś nowego, ale musicie mi wybaczyć. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować przepis na zupę krem ze szpinaku jaka jadłam w restauracji i postanowiłam ją odwzorować.


Składniki:


  •  szpinak 350 g                                           
  • 1 duża marchewka
  • kawałek pietruszki
  • kawałek selera
  • kawałek pora
  • skrzydełko z kurczaka
  • 8 ząbków czosnku
  • liść laurowy
  • ziele angielskie
  • pieprz
  • sól
  • kucharek
  • śmietana do dekoracji
  • grzanki
  • kulka białej mozzarelli

Przygotowanie:

Nalać do garnka litr wody, następnie wrzucić obrane warzywa, mięso, liść laurowy, ziele angielskie. Gotować przez pół godziny a następnie wrzucić do zupy szpinak i gotować około 3-5 minut, aż szpinak będzie miękki ( można osobno ugotować szpinak, ale dla mnie to szkoda pracy, lepszy jest jak gotuje się w wywarze). Podczas gotowania obrany czosnek przecisnąć przez praskę do czosnku ( czosnku można dać mniej lub więcej, ja jadłam zupę bardzo czosnkową), posolić, popieprzyć i dodać kucharku.
Gdy szpinak będzie ugotowany; można odlać trochę wywaru do kubka, bo lepiej jest go dolać niż odparowywać, wszystko zblendować i doprawić do smaku.
Do miseczki wrzucić pokrojona w kawałki mozzarellę, wlać zupę i udekorować śmietana i grzankami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...