ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

wtorek, 23 kwietnia 2013

88. Zupa ogórkowa

Witam dawno już nie miałem czasu aby coś ugotować. Dziś korzystając z jednego dnia wolnego udało mi się  ugotować pyszną zupę ogórkową na domowych ogórkach kiszonych z dodatkiem swojskiej wędzonki czyli z tym co najlepsze. Ciężko mi podać konkretną ilość składników ze względu na to, że zazwyczaj gotuję na wyczucie i tak też było tym razem. Dodam, że taką zupą zdałem mój egzamin na kucharza.:) Zapraszam i życzę smacznego!!!

Składniki
  • 2 słoiki kiszonych ogórków
  • 2 marchewki
  • 2 pietruszki
  • kawałek selera
  • natka pietruszki
  • kilka ziemniaków
  • kawałek boczku
  • cebula
  • 2 łyżki mąki
  • kilka skrzydełek z kurczaka lub udko
  • ziele angielskie, liść laurowy,sól i pieprz

Wykonanie:
  1. Wszystkie warzywa obieramy, myjemy i ścieramy na tarce na wielkich oczkach, ziemniaki kroimy w dość dużą kostkę.
  2. Do garnka wlewamy zimną wodę i dodajemy do niej wszystkie starte warzywa oraz kawałki kurczaka, oraz ziele angielskie i liść laurowy i gotujemy do momentu wrzenia i miękośći warzyw
  3. Ogórki trzemy na tarce na wielkich oczkach i dodajemy do zupy, wlewamy do wywaru również kwaskę z ogórków
  4. Boczek razem z cebulą kroimy w kostkę i podsmażamy do momentu zrumienienia dodajemy mąkę i robimy zasmażkę, gotową zasmażkę dodajemy do zupy i dokładnie mieszamy. Całość doprawiamy do smaku i podajemy. Najlepiej smakuje ze świerzym chlebem posmarowanym masłem
  5. Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...