ceneo

Ekspresy do kawy_kreacje_świąteczne - sprawdź opinie

kam

poniedziałek, 4 grudnia 2017

235. Leczo po mojemu.

Witam, dzisiaj chciałem Wam przedstawić przepis mojego autorstwa na leczo. Leczo jadłem wiele razy, ale nigdy go sam nie robiłem i nie czytałem, żadnych przepisów. Dlatego postanowiłem spróbować korzystając z mojej wiedzy kulinarnej.

Składniki:

  • 600 g wołowiny ( można pomieszać wołowe z wieprzowym)
  •  1 duża cebula                                                      
  • 2 średnie czerwone papryki
  • 200 g pieczarek
  • 6 dużych kiszonych ogóków
  • 2 liście laurowe
  • 3 kulki ziela angielskiego
  • papryka mielona
  • sól
  • pieprz
  • łyżeczka ziół prowansalskich
  • 2 gałązki świeżego tymianku
  • oliwa z oliwek

Przygotowanie:

  • Mięso kroimy w kostkę, marynujemy w przyprawach, podlewamy bulionem mięsnym lub wodą i dusimy czasu aż mięso zmięknie.
  • Cebulę, paprykę, ogórki kroimy w większą kostkę, pieczarki w plastry.
  • Na patelni rozgrzewamy oliwę i obsmażamy cebulę, dodajemy do niej po kolei paprykę, pieczarki i ogórki. smażymy i zalewamy bulionem lub wodą i dusimy co jakiś czas mieszając do momentu aż skórka z papryki zacznie odchodzić.
  • podduszone warzywa mieszamy z mięsem, dodajemy passatę pomidorową doprowadzamy do wrzenia i doprawiamy do smaku, można też do sosu dodać odrobinę śmietany. 
  • Podajemy z chlebkiem "pita" lub z ziemniaczkami :)          
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

260. Lekki tort czekoladowy z orzechami i owocami

 Witam, po bardzo długiej nieobecności przychodzę do Was z bardzo pysznym przepisem na bardzo lekki tort bezowy z bakaliami. Przyznam się, ż...